Total de visualitzacions de pàgina:

dimarts, 13 de març del 2018

Diari de bord. Data estelar: 130318. Dia 20

Ahir, missatge al Facebook.

- Pares, que m'ha desaparegut el passaport, en teniu còpia?

- Tenim el DNI i ara te l'envio escanejat. Fet.

(en el seu moment el DNI es va quedar a casa en previsió d'aquesta eventualitat. Ja l'hem renovat massa vegades abans de caducar. Del passaport no en tenim còpia, perquè se'n van encarregar son pare i ell. Mode crítica ON)

- Ok. I no me'l pots enviar per correu?

- A Grècia?

- Sí, és que d'aquí onze dies volo a Alemanya.

- Doncs no, dimecres (demà) nosaltres canviem de continent per sis dies. Val més que t'arribis al consolat i denunciïs la desaparició.

Avui, missatge al Facebook:

- Tot arreglat, ja he anat al consolat, demà denuncio a la policia i em faran un document per quinze dies. Ja m'enviareu el DNI a Alemanya.

- Sí, millor. #obvietat

Cal dir que no hem mogut ni una cella ni em parpellejat ni una vegada més del compte? Bé, sí, el comentari ha estat: "quin plom". Si és que l'experiència és un grau!

1 comentari:

  1. Comparat amb altres temes que us ha posat sobre la taula, això és 'pecata minuta'. No tinc ni idea si s'escriu així.

    ResponElimina

ràpid, que el món s'acaba!